Markedsføring & Sparring
En fast samarbejdspartner, der hjælper dig med at komme i mål
Mange mindre virksomheder vil gerne være mere synlige – men har ikke tiden, overblikket eller den rette hjælp til at få det gjort.
Jeg tilbyder en kombination af rådgivning, planlægning og konkret hjælp, så du ikke står alene med markedsføringen.
Hvad du får ud af det
- En fast sparringspartner, der kender din virksomhed og dit marked og hjælper dig med at holde overblik og få tingene gjort
- Ro i maven, fordi du ved, hvad der skal ske og hvornår
- Mere synlighed og struktur, uden at skulle lære det hele selv
- Vi arbejder på det, der giver mening – og lader resten ligge
Hvis du ikke får styr på det:
-
Markedsføringen bliver nedprioriteret og du mister synlighed hos dine kunder
-
Hjemmeside og salgsmaterialer bliver forældede og virker mindre tillidsvækkende
-
Kunderne forstår ikke klart, hvad du tilbyder – eller får indtryk af, at virksomheden halter bagefter
Hvem har gavn af ydelsen?
- Du har svært ved at få lavet opslag og nyhedsbreve regelmæssigt
- Du har ingen ideer – eller mange ideer, men ikke struktur eller nogen at vende det med
- Du vil gerne gøre det ordentligt, uden at bruge unødvendig tid og penge
- Du har travlt og vil sikre, at du få mest effekt for din tid og penge – hellere lidt, men godt
Sådan hjælper jeg dig
Når du har én, der hjælper dig med plan og indhold, bliver det nemmere og det virker bedre.
Du får:
- Indhold, der passer til dine kunder og dit fag
- Struktur og faste rammer, du kan læne dig op ad
- En løsning, der tager højde for dine ressourcer og tid
- Tryghed i, at det bliver gjort – og gjort rigtigt
Pakker & Priser
Kan du løbe med opgaven og holde kadencen når en plan er på plads? Eller plejer du at mangel tid eller motivation til at lave markedsføringsopgaver?
Et længerevarende samarbejde giver ofte de bedste resultater – især når du har det svært med at prioritere markedsføring.
Strategi + Plan
Til dig, der har brug for en plan og hjælp til at komme i gang.
DKK 6750
Processen:
Vi mødes 2–3 gange og arbejder med:
- Hvem du taler til og hvordan du rammer dem bedst
- Hvilke kanaler, der giver mest mening (SoMe, nyhedsbrev osv.)
- Indholdsideer og en realistisk plan (hvor tit og hvad?)
Levering:
En vejledende rapport med:
- Hvilke kanaler du bør benytte
- En brainstorm af indholdsemner og opslagstyper
- En overskuelig plan, du kan følge og bruge som arbejdsredskab
- Kundetype-tjekliste, til hvordan du holder tonen i det daglige
Skabeloner, bannere og andre grafiske elementer er ikke inkluderet i pakken, men kan tilkøbes efter behov.
Fordel for dig:
- Få struktur, overblik og ideer til at kommunikere mere regelmæssigt
- Etabler en gennemtænkt og realistisk plan, før du går i gang
Fast samarbejde
Til dig, der gerne vil være mere synlig, men ikke stå alene med det.
FRA 1750 PR. MD.
Processen:
Vi mødes fast – fx hver 14. dag eller 1 gang pr måned, online eller fysisk. Vi arbejder sammen om:
- Indhold og ideer til dine markedsføringskanaler (LinkedIn, nyhedsbrev, hjemmeside mv.)
- Planlægning og opbygning af opslag, tekst og billeder
- Evaluering: hvad virkede og hvad kan forbedres
Levering:
- Du får både rådgivning, sparring og konkret hjælp til opgaverne
- Kundetype-tjekliste, til hvordan du holder tonen i det daglige
Fordel for dig:
- Få en kommunikationsmakker
- Motivation og fremdrift – komme videre fra idé til handling og holde kadencen
- Skriv selv eller få hjælp til det
- Vær synlig og konsekvent i din kommunikation
Klippekort
Til dig, der har løbende opgaver og gerne vil kunne række ud, når det passer.
FRA 3000
Du bestemmer selv, hvad du vil bruge timerne på, fx:
- Grafik, layout, skabeloner m.m.
- Indhold til hjemmesiden, SoMe eller nyhedsbrevet
- Rådgivning og sparring på markedsføringskanaler, kundetype, indholdstyper m.v.
Processen:
- Vi starter med en kort afstemning om stil og kundetype
- Du får løbende overblik over tid og opgaver
Fordel for dig:
- Du får hjælp, når du har brug for det
- Du kender budgettet på forhånd
Hvordan det forgår
Med alle mine ydelser kan du forvente, at:
- Samarbejdet starter altid med et møde, hvor vi taler om dine behov og målgruppe
- Jeg vurderer din virksomheds nuværende udtryk og kommunikation
- Vi afklarer, hvem dine kunder er og hvordan din markedsføring skal påvirke på dem
- Jeg udarbejder forslag og løsninger, som vi justerer sammen
- Du får materialer og filer, der er klar til brug – og en kort vejledning, hvis du ønsker det
Processen tilpasses altid til dit behov og dine ressourcer.
Kundetype som en del af markedsføring
Jeg arbejder med en metode, der kaldes Emotionelle Kundetyper©.
Det lyder måske lidt alternativt – men det er faktisk baseret på forskning og bruges som et lavpraktisk værktøj.
Kort fortalt handler det om at forstå, hvordan dine kunder tænker og vælger. Så kan vi designe et udtryk og en kommunikation, der skaber tillid og gør det nemmere for dem at vælge dig.
Hvordan fungerer det i praksis?
- Jeg vurderer din virksomheds kundetype på vores opstartsmøde
- Hvis jeg oplever blandede signaler eller usikkerhed, foreslår jeg en mere grundig Kundetypevurdering
- På den måde sikrer vi, at virksomhedens kommunikation og tone rammer rigtigt fra starten
Andre siger
Her er nogle eksempler markedsføring opgaver jeg har udført. Læs hvad min kunder siger om vores samarbejde, udforsk en case eller se nogle visuelle eksempler i min portfolio.
FAQ – Ofte stillede spørgsmål
Hvad koster markedsføringshjælp?
Det afhænger af, hvor fast et samarbejde du ønsker. Nogle vælger fx én dag om måneden. Vi finder en løsning, der passer til dit behov.
Hvordan starter vi op?
Vi tager en uforpligtende snak om din situation, dine kunder og dine mål. Så vurderer vi, hvad der giver mening, og hvordan vi bedst kommer i gang.
Hjælper du med tekst og grafik?
Ja – jeg kan både give feedback på dit indhold, skrive indhold med eller til dig og hjælpe med layout og billeder.
Skal jeg være aktiv på flere social medie kanaler?
Nej, vi lægger en realistisk plan. Vi finder ud af, hvilke 1–2 kanaler, der giver mening at starte med, og arbejder videre derfra.
Vil du gerne have et nyhedsbrev eller blog? Vi indarbejder det også.
Hvad hvis jeg vil have hjælp til at komme i gang med LinkedIn?
Det kan vi sagtens. Mange vælger at starte der – og evt. udvide senere.
Kan jeg få skabeloner, jeg selv kan bruge?
Ja, fx til nyhedsbrev, PowerPoint præsentationer eller SoMe opslag m.v. – afhængig af dine behov.
Hvordan ved vi, om det rammer min målgruppe?
Vi tager udgangspunkt i dine kunders adfærd og vurderer din virksomheds Emotionelle Kundetype© – så vi ved, hvad de reagerer bedst på.
Vi kigger også på analytics (rapportering) for at se, hvilke indhold fungere bedst, og hvad skal ændres eller forbedres.
Kan jeg bruge mit klippekort til det?
Ja, hjælp og sparring til markedsføringsopgaver kan sagtens laves som en del af en fleksibel klippekortløsning.
