Portfolio
My Creme by Nature
Da Charlotte spurgte mig, om jeg ville hjælpe med at designe hendes webshop, anbefalede jeg, at vi skulle starte med at lave en visuel identitet til produktlinjen.
Vi diskuterede hendes proces, værdier og årsager til at udvikle produkterne samt målgruppe for at skabe et brand som vil gøre produkterne genkendelige og overskuelige for kunderne. Vi fandt frem til rolige pastelfarver og naturlig silhouet, som kendetegner brandet, samt logoet. Da der var mange forskellige varer, adskilte vi produktgrupper med forskellige farver mv.
Med visuel identitet, logo og farvepalet på plads, gik vi i gang med at bygge en webshop for at ramme My Creme by Nature’s produkter og kundeverden. Det er dermed et dynamisk site og brand, som udbredes med nye produkter, indhold og forbedringer løbende.
”Det er faglig kvalificeret rådgivning, jeg har fået af MeganK. Marketing & Design. Samtidig forstår Megan at følge med i, hvad der sker af nye ting på området, og hun har dannet sig et godt overblik over, hvad der virker inden for marketing. Responstiden er hurtig, hvis jeg står med et problem, som jeg ikke selv kan løse, såsom et redesign af en etiket.”
Detaljer
Kategorier
Tags
Kunden
My Creme by Nature, 2022